Tworzenie sklepów internetowych

Chcesz zwiększyć sprzedaż towarów i usług? Otwórz e-sklep!

Mając doświadczenie w e-biznesie proponujemy Ci profesjonalną platformę do sprzedaży Twoich towarów i usług przez Internet. To umożliwi prezentację pełnego asortymentu oraz jego internetowy zakup. Twój potencjalny kontrahent będzie potrzebował tylko komputera z dostępem do sieci.
Ty natomiast, w intuicyjnym panelu administracyjnym, możesz zarządzać produktami, stanami magazynowymi oraz przeglądać zamówienia, łącznie z podziałem na etapy. Zwiększ swoją sprzedaż już teraz!

 

PAKIETY eco standard plus
szata graficzna podstawowa rozbudowana rozbudowana
panel CMS Open Cart kotonski.cms kotonski.cms
ilość produktów i kategorii
liczba języków 1 1+ 1+
integracje: e-płatności
integracje: kurierzy
integracje: porównywarki cen
magazyn
zaawansowane promocje
kody rabatowe
zaawansowane atrybuty produktów
opinie klientów
dodatkowe moduły i integracje
newsletter
wersja responsywna
domena i serwer na 1 rok gratis
skrzynka firmowa (np. biuro@twojafirma.pl)
certyfikat SSL
pomoc w przygotowaniu dokumentów prawnych (+RODO)

 

Strona RWD (responsywna)
Nasze sklepy internetowe są dostosowane pod telefony i tablety. To bardzo ważny dodatek, ponieważ liczba osób korzystających z urządzeń mobilnych jest coraz większa. Zamawiając u nas sklep internetowy, wersję responsywną otrzymujesz w pakiecie!

 

 

Który sklep internetowy wybrać?

  • Dla mniej wymagających - wersja eco.
    Dla firm dysponujących skromniejszym budżetem oferujemy wdrożenie sklepu internetowego na podstawie gotowej aplikacji OpenCart. Otrzymujesz podstawową szatę graficzną, kompleksowe wdrożenie oraz przeszkolenie z obsługi.
    W porównaniu z dedykowanym rozwiązaniem, wersja ekonomiczna zawiera gotowy panel administracyjny, który jest nieco trudniejszy w obsłudze. Wymaga od przyszłego administratora dokładniejszego przeszkolenia. Panel zawiera wiele funkcji i modułów, które często są niewykorzystywane.
  • Dla wymagających użytkowników - wersja standard / plus.
    Sklep internetowy oparty na naszym autorskim skrypcie posiada wiele plusów nie tylko dla klientów, ale także dla administratorów. Klienci w łatwiejszy sposób mogą składać zamówienia, ponieważ administrator decyduje o tym, jakie pola i informacje muszą wypełnić podczas internetowych zakupów.
    Osoba obsługująca zaprojektowany przez nas e-sklep zarządza nim poprzez intuicyjny panel. Zawiera on tylko przydatne funkcje (bez zbędnych niewykorzystywanych opcji). Dodawanie produktów, zmiana cen oraz obsługa zamówień - to dzięki panelowi proste i szybkie czynności.
    Dodatkowo dystrybucja autorska umożliwia wdrażanie nieskończonej ilości modułów, które są niedostępne w wersjach ekonomicznych.
     

 


 

Warto wiedzieć

  • Dla wszystkich klientów domena i serwer na pierwszy rok - gratis!
  • Dodatkowo do każdego sklepu internetowego zalecamy zakup certyfikatu SSL (zielona kłódka), która szyfruje połączenie dzięki protokołowi https.
  • Wdrażamy odpowiednie klauzule i polityki prywatności, dzięki czemu są zgodne z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO). Dodatkowo przez zew. Kancelarię można zamówić dokumenty prawne dla e-sklepu.
  • Kod strony jest optymalizowany pod wyszukiwarki. Dodatkowo witryny są zgłaszane do Google Search Console. Każda strona może posiadać darmowe statystyki odwiedzin (Google Analytics).
  • Dlaczego warto mieć sklep internetowy? E-sklep to wirtualne miejsce, gdzie Twoi nowi klienci mogą składać zamówienie o dowolnej porze. Sam decydujesz co i kiedy chcesz sprzedawać. Ponadto po wdrożeniu sklepu, koszty utrzymania witryny nie są duże. Będziesz musiał jedynie zadbać o promocję swojego wirtualnego biznesu!
  • Jak wygląda zamówienie sklepu internetowego? Na początku musimy omówić specyfikację. Możemy się spotkać lub opracować założenia zdalnie:  telefonicznie, albo mailownie. Następnie spisujemy zamówienie, ustalamy harmonogram prac i oczekujemy na materiały (logo, treści, zdjęcia, itd). Po zebraniu całości, przystępujemy do projektu graficznego, który prześlemy Ci w formie elektronicznej. Po zapoznaniu się z plikami omawiamy wizualizacje i wprowadzamy ewentualne zmiany. Po akceptacji programista wdraża e-sklep, które przesyłamy do Ciebie w postaci linku (strona w wersji testowej). Wprowadzamy końcowe zmiany i przeprowadzamy szkolenie. Po końcowej akceptacji i opłaceniu zamówienia publikujemy Twój sklep pod końcową domeną!

 


 

 


 

Projektowanie sklepów internetowych dla Klientów z miast:  Gliwice, Zabrze, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Sosnowiec, Katowice, Częstochowa, Tychy, Mikołów, Żory, Dąbrowa Górnicza, Świętochłowice, Opole, Warszawa.